En iyi Tarafı dis eti kanamasi kanser

Spesiyalist doktor İlaçlarınızı kullanamya devam edin ve yanak kısmına buz tedavisi uygulayınız.

Mütehassıs doktor Yalvarış ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey yok.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yapmış oldurın..

ilknur 3-4 sıra önce kanal tedavisi dokumaldı disime suanlik disimde gelgeç dolgu var. Amma tedaviden sonrasında bogazimda iltihapli dert üzere birnesne oluştu. Etrafı kırmızı ve yutkunurken biberliyor. Neyden kaynaklaniyo kabil ?

BÜŞRA selam hekim bey benim dişim çürük doktora gittim çektirmek karınin lakin ağrı yapmıyorsa çekmeyelim dedei ve çekmedi

rabia Mrb hekim satış ben dort gundur dis agrisi cekiyorum doktorum 1500 luk antibiyotik verdi bugun sbh kalktgimd yanagm sismis ve agrisi devam ediyor bu iltihap nezaman gecer acaba ilaclari kullanaymmi yoksa doktora gene gtmem gerekiymu

evgin lutfen Hocam disimin kenarinda buyuk sıfır oyuk olustu.Cok az agridigi icin savsama ettim mecmu.Ancak son gunlerde disimin yanlari şişlemti.Sanirim iltihap kapti

Eylem Merhabalar dişim çok vecayordu doktora gittim ve apse yapmış dedi.igne( antibiyotik)tedavisi verdi 10adet.lakin ben 6mayıs zamanü beniz operasyonu olacağım dişteki apse geçmiş olur mu?

Bilirkişi doktor Diş röntgen filminize bakarak daha net bir şey söyleyebilirim.. Ama apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. şayet bölgede kemik bünyesı yerinde ise behemehâl implant öneririm..

dündar Hocam merhaba.Benim 2 gündüz önce sol üst art dişimde 20 likle onun arkasındakı diş ortada agrı vardı.Doktora gittim dün, bana iltihaplanmış dedi ilaç tedavisi uygulucam dedi klacid ve majezik verdi.

nur Selam hocam ben18 on the main page yaşındayım bundan4 kamer önce üst cenemin sol reference 6 ve 7 numaralarinda çürüme gördüm ve savsama etmemek hesabına ağrı olmamasına rağmen bir hekime saksıvurdum. Hekimim röntgene lüzumlu duymadi ve disimde aşkın hasar olmadığını söylemiş oldu ve amalgam dolgu yapti.dolgudan sonrasında disim devamlı agriyordu ve yüksek oldugunu da nüans yazar 2gun sonrasında hekimime gene gittim, dolgu sonrası agrinin alışılagelen oldugunu söyledi ve disimin güçlü kisimlarini torpu yontemiyle duzeltmeye calisti fakat disim uyusturulmadigi icin cok agrim evet koltukta acidan aglayinca hekimim disi tam temizleyemedigini dolguyu tekrarlayacagini söyledi ama hekimime guvenmedigimden gitmedim sinav donemimde gitmem mumkun degildi.

Diş köklerinde oluşan apseler munsap hizmetının örgülmaması ve oluşan çürüklere karışma edilmemesinden dolayı oluşmaktadır. Diş ve diş hitit arasındaki apseler ise tekrar muhtıra olarak munsap hizmetının yapılmamasından dolayı diş aralarında kalan kayıt artıklarının temizlenmeyip burada bakteri ve tartarlarla beraber apselerin oluşmasına münasebet olmasıdır.

Spesiyalist hekim Bunu faaliyetlerınızı gerçekleştirecek olan doktora mutlaka bildirmelisiniz. Mukteza kontrolleri doktorunuz gerçekleştirecektir.

Uzman doktor Öncelikle bölgede iltihaplanma olup olmadığı denetçi edilecek.. Kanal tedavisi olması gerekiyorsa tekrar bir hat tedavisi görebilirsiniz.

Diş kökünde reference oluşan apseler ciğerin ekseri kanal tedavisi uygulanır. Her diş hekimi diş kanal tedavisi yapabilmektedir. Fakat bu çalışmain mütehassısı olan endodontistler diş hat tedavisini yapmaktadırlar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *